Min plan med livet

Jag har funderat ut det, nu efter att jag fått till mina betyg på gymnasiet ska jag efter denna sommar om det går som planerat åka iväg som hästskötare i ett annat land. Kollade in såna artiklar igår, och det är massa som söker till topphoppstall. Få rida och ta hand om hästar och få betalt, det är ju helt underbart!
Efter det ska jag plugga vidare på Nackademin, byggnadsingenjör är det de lutar mot nu, jag vet vad ni tänker, "du är tjej, du kan inte bli det", blablabla, jodå, ni ska få se!
Sedan kommer vi till familj, jag ska gifta mig, ha två-tre barn och bo i Danderyd.
Sedan när jag blir äldre ska jag köpa ett hus i något varmt land och åka dit ofta om året med min man. Så ser mitt perfekta liv ut, men sen är ju inte livet eller jag perfekta så vi får väl se hur mycket som går min väg :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0