2013

Kom till Amandas lokal vid sex, där fick vi fördrink och middag, supergott! Efter middagen körde vi en frågesportlek, det var allmänna frågor och frågor om oss, jag var i lag med Totte och Julia, vi vann :-D som pris fick vi fem 50 ml absolut vodka, som vi valde att dela med alla. Sedan festade vi vidare, dansade osv, jag hade riktigt roligt tror jag.. Haha har så många luckor, men jag är helt säker på att jag hade roligt! Vid två drog vi på efterfest hos Marcus, blev knas... Tänk innan man handlar Agnes!!!
Imorse orkade jag inte lyfta huvudet den kudden förns typ en timma senare, fan va tungt de va. Mådde så dåligt, nu är de bättre :-) bilder kommer strax


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0