Mot Norrbo!

Äntligen ska vi strax åka. Det ska bli så otroligt skönt att komma bort, slippa tänka på saker. Tänk förr när man knappt kunde vara borta ifrån sin hemstad. Jag var sån iaf, jag trodde jag gick miste om så mycket roligt. Tänk va patetiskt, men så var det. Nu älskar jag det, och jag kan inte vänta tills jag får flytta in till Stockholm. Det är skönt att jag vet vad jag vill, behöver inte stressa över beslut, jag vet vart och vilken inriktning jag ska plugga vidare till. Jag vet vart jag vill bo när jag skaffar familj och ja allt är planerat. Mitt drömliv, sen får vi se om det blir så.. Men det ska jag kämpa för! 
Nu babblar jag bort, ska packa nu. Vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0