Lönen kommer in om mindre än tjugo minuter!!!!

- vilken lycka jag känner!
.
Snabb uppdatering bara. I söndags åkte jag in till Ikea med Mackan, snabbt gick det, inte alls som när man går med mor sin! Sedan till heron för mat, på köpet fick vi huvudvärk. Sedan lirade han match och jag lånade hans place för att kolla bms! Grym serie for the record! Sedan körde han hem mig :-)
.
Idag åkte vi till skolan kvart över åtta för att se att läraren inte var här. Tack, så vi vände hem.
Jag gick till mamma och fik en nål i armvecket för att hon skulle ta massa prover, höll på att svimma på cupen.
Drog sedan till sjukgymnasten där han tröck på min högra axel så jag knappt kunde andas, ingen höjdar morgon om vi säger så!
For till skolan och hade kemi, vilken pladderklass alltså, men det var rätt underhållande!
Gick över till Benny när han kommit hem, snackade massa strunt och gick till Konsum där vi vandra runt i en halvtimma innan han fantasilöst bestämde sig för soppa till middag.
Drog till dansen, äntligen var det måndag igen och dags för dans! Dans är kärlek, en stark passion som aldrig blir svag. Jag älskar det!
Drog över till Benny igen, där han och Calle satt, vi pratade djupa grejer alltså. Riktigt underhållande ändå!
.
Ni såg biten om att detta skulle bli en snabb uppdatering va? Jag tror jag glömde bort.. Godnatt peeps!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/2345834/images/2012/pic_5060d529ddf2b3755b000fd6.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0