Kommentarer gillas! :-)

Från någon vid namnet nyfiken, bra namn ändå ;-)
.
kan du inte berätta lite om din systers/eran nya ponny och vart den kommer ifrån, hur den är och hur ni gick tillväga för att få ha den på foder osv? :)
.
Självklart kan jag göra det! :-) jag antar att du menar vart den stod innan den flytta till oss, vilket var en bit utanför uppsala. Han är väldigt mysig att ha å göra med, han är väldigt nyfiken på allt, ska se allt verkligen. Igår när jag skulle borsta honom, så hade jag ställt upp honom i stallgången. Då fick han för sig att vända på sig och vred till hela grimman och fick grimskaftet över mulen så han började stegra, men när jag sa lugn gubben så stannade han och titta på mig, så han är ganska lugn i konstiga situationer vilket jag inte sett hos många hästar :)
Dom som äger honom hade lagt upp en annons på hästnet, så vi ringde och fick tid att provrida och på den vägen gick det :-)
.
Tack för kommentaren! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0