Helgen lite snabbt

I fredags tog jag det lugnt med en go filur. Vi kollade film och la oss tidigt eftersom jag som vanligt är helt slut efter en jobb dag.
.
På lördagen gick jag till Benny och spelade kort och pratade om massa. Han är en person jag värderar otroligt högt! Världens bästa Benny! Sprang en vid fem och duscha och fixade mig, sedan sprang jag över igen dit även Englund och Erik kommit. Vi spelade kort och förade lite. Vid tio kom Kajsa och Nicole och vi drog oss till aya vid elva. Där var det inte överdrivet mycket folk men dom som behövdes för att kvällen skulle bli bra var där så kvällen vart riktigt rolig iaf! Vid två-halv tre somnade jag sött i min säng :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0