Vi drar igenom helgen då

- jag måste verkligen bli bättre på det, det är lite smått jobbigt att skriva om dagar som redan varit.
.
I Fredags gick jag över till Benny efter att jag ridtur på Mirando, han var så himla duktig btw! Men iaf till Benny, jag klippte Strömis, och sedan satt vi där och drack lite. En bra kväll helt enkelt! 
.
I Lördags åkte jag på dop för lilla Estelle, det var så fint, blev helt tårögd, hon är ju för gó den lilla ungen. Bebisar är ju det gulligaste som finns! Efter dopet åkte jag hem och fixade mig sedan körde mamma mig till Thobbe där han, Benny, Joel och Calle var. Vi tog taxi till shell där vi klunsa om vem som skulle gå in, Calle och Benny förlorad, och vi skulle på maskerad så dom var ju utklädda, därför var det kul. Iaf, från bilen så såg det ut som om det inte var någon där inne, så vi tänkte att det där var ju en baggis, men sen visade det sig att det var typ halva via där inne hahaha, så himla kul! Sen åkte vi till Rebecca, där det var folk. Jag hade en riktigt rolig kväll, roligt folk och det gör ju allt! 
.
Det var en bra helg helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0