Mary Kay, det är kärlek i dessa produkter

Nu tänker jag presenter en rad med Mary Kay produkter, jag använder dom själv och är otroligt nöjd då jag märkt resultat efter bara några dagar, vissa produkter visar resultat snabbare än andra såklart.
Jag rekommenderar inte detta bara för att min mamma säljer detta utan även för att det faktiskt funkar! Dom har alla produkter som behövs för att hålla hela sin kropp fin, fräsch och fläck-rynkfri.
Detta märke startade i USA där det nu är hur stort som helst och har fått flera priser, dom har eget forskarlabb och det är runt 1,9 miljoner människor som säljer detta i 35 länder.
Jag själv är fast, jag vill ha alla deras produkter och jag skulle kunna göra behandlingen flera gånger om dagen även fast det är runt 6 medel i varje runda, bara för att känna känslan, det är så otroligt skönt och huden blir len, får lyster och blir spänstig.
Man bokar en tid med mamma som passar båda och sedan bjuder du in minsta tre och högst sex vänner som kommer delta i detta med dig. Mamma kommer sedan ringa alla er och fråga frågor om din hy, torr, normal, glansig eller kanske kombinerad? Så hon vet vilka produkter som hon ska visa för just dig! Du som bokar denna tid får även en gåva från Mary Kay! :-)
Bort med acne, mörka & torra fläckar, påsar under ögonen, glansig hy, linjer och rynkor! Hör av er och boka en tid nu, ni kommer inte att bli besvikna ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0