Jag överlevde faktiskt!

Amanda och jag tog det rätt lugnt på gymmet, båda är halvsjuka. Sedan åkte vi hem till henne och gjorde hemmagjorda amerikanska pannkakor, dom vart missbildade men så himla goda! Hon körde hem mig vid ett och så la jag mig i sängen och sov två timmar, vilket behövdes! Vid halv fyra gick jag till dansskolan och hjälpte Malin med en lektion. Det är så himla roligt! Sedan traskade jag till Marcus och vi gick till Willys och handlade middag sedan hem och laga, hamburgare med pommes blev det, kan varit den godaste hamburgaren jag ätit! Vi kollade på grey's och sedan körde han hem mig :-)
Min dag, intressant va? Den var väldigt bra iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0