D-ryd

Igår kom jag hit, hamnade i köket direkt för att laga middag med min älskade moster och frej (min kusin) 's flickvän klara :-) sedan åt och pratade om allt möjligt. Dom är så underbara, min älskade familj. Sedan bänkade sig tuva (min kusin), klara och jag vid tvn för att se grey's premiär av säsong nio, jag blev besviken... Förväntade mig mycket mer utav det medtanke på hur det slutade.
Idag vaknade jag till ett tomt hus då alla är i skolan eller jobbar. Tuva kommer strax hem och då ska vi åka till Täby för att shoppa sen blir det middag och senare ikväll åker jag hem igen.
Jag älskar att vara här, Danderyd är ett av de finaste ställena jag vet. Fridfullt och så vackert, här ska jag bo när jag skaffar familj. Sen bor ju världens bästa familj här så det blir ju inte bättre! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0