Blogg appen är en lurig filur

Den verkar ju total avsky mig iaf, jag skriver inlägg och publiceras men dom publiceras inte. Jag blir skvatt galen alltså. 
.
Lördagen var riktigt bra, Amanda plockade upp mig och Steffi, vi åkte ner till centrum och köpte det sista, sedan åkte vi hem till Amanda och fixade håret och allt. På vägen till Thaien plocka vi upp Kajsa, Thai är så otroligt gott, jag dör så gott, MUMS. Sedan fixade vi till det sista och började sedan föra. Vickan, Ellen och Nattis kom efter ett tag också. Vid halv tio åkte vi till porthus. Ska jag vara ärlig så minns jag inte så mycket. Fysatan va full jag blev. Festen överlag var bra, bra folk och så, men jag vill ha halloween festen vi hade för två årsen, den var legendarisk haha, så jävla grym!!! Vi börjar bli för gamla för sånt här...
Igår mådde jag dåligt så den dagen behöver vi inte prata om haha. 
Judith och Judith, plus Amanda som var Lill Judith

Kommentarer
Postat av: hej

man blir inte för gammal för att ha kul:) man är inte gammal vid 20 års åldern;)

Svar: hahaha, nej jag vet :) Det var mer ett skämt
agnesericsson.blogg.se

2012-10-30 @ 17:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0