Bedtime

Ligger i sängen efter en fullspäckad dag förutom mellan tolv och tre då jag sov. När jag kom hem från gymmet så frös jag något fruktansvärt, så gick ner till sängen efter att jag ätit och städat lite, låg under mitt täcke helt instängd i 40 min och frös ändå som en tiger i Sverige en vinter. Så fick ta filten under täcket också, helt sjukt alltså!!! Crazzzzzeeeey!!!
Gick till dansen och det kändes bra idag, så blev superglad :-D Erica hämtade mig efter och vi åkte till ishallen där j-20 spelade. Satt med Filip m.f. Jag hade riktigt roligt, som vanligt med den bruden! Sedan vart helt tokig och åkte runt och dansade till musiken.
Nu efter min Mary Kay kur så ska jag sussa, godnatt :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0