Woman in black

Den tittade vi på, jag brukar aldrig se skräck filmer men nu ser jag bara det för att dom är efterblivna och måste se läskiga filmer som dom skiter på sig till.
FYFAN VILKEN VIDRIG FILM. Elin och jag skrek för fulla halsar och det blir ju inte bättre när vi skrämmer upp varandra. Alla fyra satt på nålar hela filmen. Sen efter vågade ingen röra sig, och alla hoppade till för minsta lilla. Alltså, nä usch, kan vara den läskigaste filmen jag sett! Sedan fick jag gå runt i lägenheten som var helt mörk och kolla så det inte var någon där, tur att man är modig liksom ;)
Men iaf, vill ni se en läskig film så där har ni den, Woman in black.
Nu ska jag försöka sova, godnatt.
Nu vill jag ha sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0