Torsdagskväll

Sitter i badkaret och letar låtar till flaket och snackar med Filip, alltså AHHHHHH JAG ÄR SÅ TAGGAD ATT JAG VET INTE VART JAG SKA TA VÄGEN!!!! Sitter och hoppar här i badkaret till musiken, tsunami på g. Idag pratade vi om studenten på mentorstiden, alltså fattar ni VI TAR STUDENTEN, JAG TAR STUDENTEN. Det är sjukt, tiden har gått så jävla fort. Jag och världens bästa klass tar studenten Tisdagen den 5 Juni. Champange frukost, flakåkning och fest på kvällen med världen bästa människor. Längtar så jag spricker. Håller på att skriva tal också, måste säga vad jag tycker till dessa fina människor. Snart är det ändå slut på de tre åren vi haft tillsammans, så otroligt tråkigt mitt i det roliga. Dom gör mina dagar. Jag kommer sakna dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0