Svar på frågestunden

Edie: har du nan van som du tycker e sadar extra harligt efterbliven???;;)))
Tja frugan! Det måste ju vara du, du har dina stunder där man bara stannar upp och tittar på dig efter att du sagt något och du skrattar som fan för du tycker ju du är svinrolig och det är just såna ögonblick som får mig varm, du är helt efterbliven och jag älskar de! Precis en sån vän jag behöver! Lämna mig aaaaaldrig, det blir så tråkigt då
Anonomya:
gillar du någon just nu?
Nej, faktiskt inte. Det är otroligt skönt måste jag säga!
vad ska du göra i sommar och efter studenten?
I sommar ska jag jobba med Kajsa på Sthlms hamnentreprenad, sjöavdelningen. Sedan blir det nog Gotland och Magaluf med flickorna och i höst ska jag jobba vidare på sthe ab :) Sedan förhoppningsvis åka iväg på volontär nästa vår.
vem är snyggaste killen respektive tjejen i nynäshamn?
Hmm, snyggaste killen måste nog vara, ah va svårt, gillar inte att svara på såna här frågor, men det får bli brorsan, Filip! Snyggaste tjejen.. min syster lätt, Clara!
din bästa tjej och killkompis?
Min allra bästa vän är mamma men snäppet efter där ligger frugan, Elin :) har ingen speciell killvän, har ju dock många killvänner men ingen speciell sen Adde försvann ifrån den platsen, men Axel, Totte och Victor är mina goingar och har varit sen långt tillbaka i Viatiden.
något du saknar? vad?
Jag saknar hästarna något otroligt mycket! Vill bara hitta en häst nu så jag kan få min polle. Känna vinden när man galopperar fram igen. Saknade är enorm.
Saknar du någon just nu? en vän? en kille?
Jag saknar min mormor&morfar väldigt mycket.
Går du ut gymnasiet med bra betyg? Hur ser din betygsliknande ut? Vad ska du göra efter gymnasiet? :)
Jag har VG eller MVG i nästan alla ämnen förutom Matte a,b,c, kemi, natur, fysik och engelska. Ska tillbaka till skolan i höst och göra om Matte c, kemi och natur. Har massa rester som jag verkligen inte kommer hinna med nu så jag valde att komma tillbaka. Om vi bortser ifrån aa dom där ämnen som kräver mer hjärna så går det väl bra, jag är inte så bra på matte och det krävs för både kemi och fysik. Sen är jag ingen pluggis så.... Som jag skrev högre upp ska jag jobba, förhoppningsvis iväg på volontär och sedan ska jag plugga vidare :)
Vem är den bästa du har haft sex med? svara ärliiiiiigt
Nä, jag ljuger... alltså det där är en svår fråga ändå, ärligt talat så vet jag inte. Men det är ingen som riktigt tagit mig med storm första gången så det är ju antingen Marcus eller Jesper som jag var med ett längre tag, man lärde sig liksom vad den andra tyckte om.
Har du någon du ogillar riktigt mycket här i Nynäs som du egentligen inte känner? Vågar du avslöja vem, ledtråd i varje fall ;)?
nä, det tror jag faktiskt inte att jag har. Om jag inte känner personen så finns det ju ingen anledning till att ogilla den väldigt mycket. Dock kan det vara så att jag kan ta mina vänners sidor om det är någon som beter sig dåligt så blir jag ofta arg och har den verkligen behandlat min vän dåligt så kan jag gå in i grytan också. Men ingen speciell som jag kan komma på nu.
vilka bloggar brukar du titta in på? :)
Jag brukar titta in
hur många har du haft sex med?
Hur många tror du jag legat med? ;) nä men det räknas på MINDRE än tre händer, alltså mer än två händer och mindre än tre. Så antingen 11,12,13 eller 14 för er lite mer efterblivna ;)
Edie: har du nan van som du tycker e sadar extra harligt efterbliven???;;)))
Tja frugan! Det måste ju vara du, du har dina stunder där man bara stannar upp och tittar på dig efter att du sagt något och du skrattar som fan för du tycker ju du är svinrolig och det är just såna ögonblick som får mig varm, du är helt efterbliven och jag älskar de! Precis en sån vän jag behöver! Lämna mig aaaaaldrig, det blir så tråkigt då

Anonomya:
gillar du någon just nu?
Nej, faktiskt inte. Det är otroligt skönt måste jag säga!

vad ska du göra i sommar och efter studenten?
I sommar ska jag jobba med Kajsa på Sthlms hamnentreprenad, sjöavdelningen. Sedan blir det nog Gotland och Magaluf med flickorna och i höst ska jag jobba vidare på sthe ab :) Sedan förhoppningsvis åka iväg på volontär nästa vår.

vem är snyggaste killen respektive tjejen i nynäshamn?
Hmm, snyggaste killen måste nog vara, ah va svårt, gillar inte att svara på såna här frågor, men det får bli brorsan, Filip! Snyggaste tjejen.. min syster lätt, Clara!

din bästa tjej och killkompis?
Min allra bästa vän är mamma men snäppet efter där ligger frugan, Elin :) har ingen speciell killvän, har ju dock många killvänner men ingen speciell sen Adde försvann ifrån den platsen, men Axel, Totte och Victor är mina goingar och har varit sen långt tillbaka i Viatiden.

något du saknar? vad?
Jag saknar hästarna något otroligt mycket! Vill bara hitta en häst nu så jag kan få min polle. Känna vinden när man galopperar fram igen. Saknade är enorm.

Saknar du någon just nu? en vän? en kille?
Jag saknar min mormor&morfar väldigt mycket.

Går du ut gymnasiet med bra betyg? Hur ser din betygsliknande ut? Vad ska du göra efter gymnasiet? :)
Jag har VG eller MVG i nästan alla ämnen förutom Matte a,b,c, kemi, natur, fysik och engelska. Ska tillbaka till skolan i höst och göra om Matte c, kemi och natur. Har massa rester som jag verkligen inte kommer hinna med nu så jag valde att komma tillbaka. Om vi bortser ifrån aa dom där ämnen som kräver mer hjärna så går det väl bra, jag är inte så bra på matte och det krävs för både kemi och fysik. Sen är jag ingen pluggis så.... Som jag skrev högre upp ska jag jobba, förhoppningsvis iväg på volontär och sedan ska jag plugga vidare :)

Vem är den bästa du har haft sex med? svara ärliiiiiigt
Nä, jag ljuger... alltså det där är en svår fråga ändå, ärligt talat så vet jag inte. Men det är ingen som riktigt tagit mig med storm första gången så det är ju antingen Marcus eller Jesper som jag var med ett längre tag, man lärde sig liksom vad den andra tyckte om.

Har du någon du ogillar riktigt mycket här i Nynäs som du egentligen inte känner? Vågar du avslöja vem, ledtråd i varje fall ;)?
nä, det tror jag faktiskt inte att jag har. Om jag inte känner personen så finns det ju ingen anledning till att ogilla den väldigt mycket. Dock kan det vara så att jag kan ta mina vänners sidor om det är någon som beter sig dåligt så blir jag ofta arg och har den verkligen behandlat min vän dåligt så kan jag gå in i grytan också. Men ingen speciell som jag kan komma på nu.

vilka bloggar brukar du titta in på? :)
Jag brukar titta in Victoria C, Ellen K, Josefin S, Tess R, Erica C, Elin E, Julia Ö, Samantha N och Erika L :) Har säkert glömt någon nu..

hur många har du haft sex med?
Hur många tror du jag legat med? ;) nä men det räknas på MINDRE än tre händer, alltså mer än två händer och mindre än tre. Så antingen 11,12,13 eller 14 för er lite mer efterblivna ;)

Kommentarer
Postat av: ec

Tror du missade nynäs största blogg som du kollar varje dag men aja det är lugnt!

2012-05-21 @ 17:15:19
URL: http://erikcastell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0