Skivan

Vi drog till Hellströms innan drog våra feta rumpor till skivan. Axel och jag tog en tripp till Burger King innan också som dom feta hungriga barn vi är. Som om det inte skulle räcka med trerätters sen på skivan liksom. Väl på skivan satte vi oss till bord och fick supergod mat. Sedan började festandet, jag hade faktiskt riktigt roligt, trots att lokalen, personalen och djn sög så hade jag kul. Folket gjorde allt, underbara människor! Mamma kom och hämtade mig, Vickan, Axel och Jocke vid två. Snabbstopp på donken som var GULDVÄRT!!
.
Jag vill bara snabbt tacka Jennifer, Naida och Sofie som fixade en skiva till oss, trots att det inte blev som ni tänkt med alla ärthjärnor och cp lokal som ni inte ens ville ha så tycker jag att ni gjorde det bästa ni kunde. Tack för en kväll jag sent kommer glömma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0