Little did I know

- step by step, I'll take it slow.
.
Haft en bra morgon eller? Själv har min varit kanon so far! Vaknade upp ute på Djursnäs, jag känner mig så fridfull där ute. Jobbar på som s*tan just nu med skolan. Så detta kommer säkert ordna upp sig! Efter skolan blir det gym sen ut till pappa och springa. Måste ligga på nu sista biten till sommaren. Men det är otroligt skönt att springa, dock lär det bli ett lugnt pass idag efter som jag total dog efter gårdagens pass som endast gick på envishet. Jag hade gett mig f*an på det så då var det bara att ge allt. Dåligt tänkt kanske.. menmen.
Nu ska jag ÄNTLIGEN äta lunch, hörs! :)

Finaste lillebror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0