Lilla Aggaaaan

hahahaha, älskar dom här två bilderna. woooooooow
Det där med att gunga var ju inte alls roligt iaf
Clara: Varför ser Agnes så sur ut
Pappa: Hon var arg när hon föddes.
hahah, aa svinarg, levde knappt när jag föddes..
Om ni ser det röda tjocka strecket jag har i pannan hela tiden, det kallas storkbett. Kul att jag aldrig kommer bli av med det haha det tittar fram ibland fortfarande..
tittut
Sitter i kylskåpet bara, precis som man brukar göra
Knegare redan i tidig ålder
Tur att jag inte
hahahaha, svinarg
Det där gillades inte, jag trodde typ jag skulle drunkna och ändå hade jag den där fula hatten på mig så jag inte skulle få vatten i ansiktet. Klokunge ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0