Kommentar :)

tar den snabbt innan jag ska springa iväg och träna, först ett pump pass som följs av ett spinning pass.
.
.
1, Jag är egentligen lite blyg, men det märks inte för jag pratar hur mycket som helst då.
.
2, Jag har jättelätt för att bli generad, ogillar att göra bort mig framför folk.
.
3, Jag älskar att få folk att le och skratta
.
4, Jag är ganska barnslig, har massa energi och har svårt för att sitta stilla. Säger konstiga saker, men vet ni vad, det är det som gör allt kul! Vuxen ska jag vara sen.
.
5, Jag är lite smått beroende av sex och allt som har med det att göra. Jag älskar det helt enkelt! Men detta betyder inte att jag har sex hela tiden, just nu har jag ingen.. men som tur är kan man fixa det där på egen hand ;) DET ÄR KING! kör ba ;)
.
Så hoppas det duger :) xoxoxoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0