Jag älskar er!

Mamma: kolla på Stefan
Agnes: Frej ser livrädd ut!
Mamma: men det är Stefan, Agnes!
Agnes: Men bebisen!!
Mamma: Ja, Frej?
Alltså hur ärthjärnig är inte hon
Bebis-Agnes med papi

Bebis-Agnes med älskade morfar
Min retarded pappa
Älskar denna bild på pappa och mig
Lucia-Agnes å pappa, tur att jag orkade hålla upp mitt huvud, ser inte alls efterbliven ut
Moster å jag på någon midsommar
skumbad, tur att jag inte ser nå stel ut
papi å jag, söt åsna ju!
Mamiiii
Vackra mamma, första gången pappa och hon hade en dejt :)
Agnes: Va konstigt det känns att se dig med hår!
Pappa: Jag hade hår innan jag klippte mig.
ahahaha you don't say?
Susstime
Fina mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0