Inlägget innan detta skulle publicerats igår kväll.

Igår vaknade jag bakis som satan, la mig i solen för att sola och fick reda på att jag var tvungen att ta lunch stallet, så mor och jag åkte ut och vi hade det supermysigt. Jag saknar hästarna, måste skaffa mig en häst nu!
Efter det dansade jag och sedan hade jag en skön kväll i sängen, vila upp mig, det behövdes kan jag berätta.
.
Idag var det skola igen, helt ok förutom att jag höll på att somna hela tiden. Efter skolan åkte jag, Amanda och Kajsa till hamnen och åt glass sedan till Amanda och sola. Så himla skönt väder, helt underbart! I love it.
Nä nu måste jag plugga, vi hörs :)
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0