hey peeps!

Har försökt min två gången på att ligga ute i solen idag, men det blåser så kallt runt huset så det går inte.. less man blir!
Igår hade jag världens bästa dag med pappa! Vid nio körde han in mig till Nynäs och jag gick till frugan, pratade och kollade tv. Vid halv elva gick vi till Freja, på vägen stötte vi på Filipoo och Carimo som också skulle dit. Väl där träffa vi Natta och Becca som vi satte oss med, grabbarna grus var även där, det var kul att träffa dom, det händer allt för sällan.. Sedan gick jag och Becca på nattpromenad i 100 år tills vi mötte upp Dennis och Tom, snackade ett tag sedan blev det hem och sova :) En bra kväll även om det inte vart som vi planerat.
Nu ska jag skriva arbete, hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0