Coop Extra i Nynäshamn, sämsta affären som finns

Jag är så otroligt lack nu!!!! Var där idag och handlade, så funkade inte deras kortgrej så hon i kassan drog och jag slog in min kod och då tog det hur lång tid som helst, så tillslut sa hon i kassan att hon ville se leg på mig, vilket jag inte hade på mig. Mamma var med och inte ens att hon intygade på att jag var kortägaren dög, jag köpt liksom en B&B, SKÄMTAR DOM ELLER!? Så vi lämnade allt och gick, så ser jag nu att det dragits 73 spänn ifrån mitt konto OCH JAG FICK INTE ENS MED MIG DET JAG TYDLIGEN HAR BETALAT FÖR!!!! Jag ska dit imorgon och ha tillbaka min jävla pengar!

Kommentarer
Postat av: Jummi Von Minji - Herrljunga Största Blogg

Hej! Vad ska du hitta på denna trevliga fredag :)

2012-05-18 @ 11:09:55
URL: http://www.nattstad.se/jummivonminji

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0