Bad update today

Igår var en sån himla bra dag, jag har bara bra dagar nu. Lång helgen har varit underbar! Igår låg natta och jag i solen ett bra tag innan vi gick ner mot centrum för glass i solen och lite fix. Sedan bar det av hem och jag drog på dans mellan fyra och halv nio. Efter dansen begav vi oss ner till folkets hus, jag väljer cola på Valborg, där vi skulle uppträda. Det var superkul!! Jag tog i så mycket att jag glömde stegen haha.. Men dom ploppa upp i sista sekund.
Efter de hem å duscha för Valborg firande. Kom hem vid fem och somnade som en stock!
EN BRA DAG HELT ENKELT!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/2345834/images/2012/pic_200942510.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0