Sorry brooooooes

hade ett litet downfacemoment, men det är över, jag är glad igen, fuckit liksom, orkar inte bry mig, finns fler. No hard feelings, hope we can stay friends!
.
Kollade nyss klart på arn, den svenska filmen är en av mina favoriter, jag tror jag har krigsfilmer som favorit. Älskar sånt, avskyr såklart krig, men sätta det på en filmduk är så spännande!
.
Borde sussa, är trött, kryssningskoma fortfarande, men samtidigt vill jag inte sova. Är orolig för att avicii ställer in också, tänk om han gör det, då skickar jag ett mail och skriver "jag vet vart din brevlåda bor", nä skoja, skulle aldrig falla mig in.
.
Men hörrni, nu snackar jag bara massa strunt, STAY STRONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0