Pics från förra datorn

Özil N me in LA
Vickan å jag en kul kväll hos Ellen
Bartömningen på Sommar
Mys med middag hos Ellen
Bastu hos Nattis
Bartömning på Sommar
Halloween-11
En ganska konstig bild med frugan
Challeballe N me efter Vickans studentskiva, svinpigga osv.
Danni å jag i ettan
I nian, hahaha fan va snygga!! Jullan å jag
Hanna å jag, helt osminkade hähähä kan vi säga
Vintern 08 kanske
Otroligt snygga, Frida å jag
En kul kväll och en kul bild, frugan å jag
Amandas 18 årspartaj, en otroligt bra kväll som slutade så otroligt dåligt. Något som nöter på mitt minne varje dag..
Filipoo N me i skolan
En kväll hos mig med flickooor
Ett bra lag helt enkelt. Johan, jag å Lovisa
.
Nä nu orkar jag inte mer heeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0