Mor min, skööön

Jag måste bara berätta om när jag hade min utflyttningsfest i förra lägenheten, vi höll på rätt länge med musik och så, jag tänkte ju bara skit samma jag flyttar ändå imorgon. Så dagen efter kom det upp en lapp i trapphuset där det stod något i stil med "Hej, jag uppskattar inte att ni har så hög musik, det kändes som om ni stod i mitt vardagsrum och hoppade. Jag hade inget problem med er musik smak, den var bra. Men plocka upp fimparna efter er. osvosv." Mamma ba, jag funderar på att skriva en lapp där det står "kul att du gillade musiken". Hahaha alltså är hon lite skön eller, världens skönaste mamma. Hon är ju så himla efterbliven men på ett bra sätt, hon ger mig så många skratt varje dag. Tack för att du tränar mina magmuskler mamma!
Min otroligt vackra mamma, så mycket kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0