Hur vart jag såhär bakis?

Så mycket drack jag väl inte igår, kaaaaaos! Men nu drar vi kvällen då.
Efter skolan kom Erica till mig, vi hämta hennes saker och Edie. Hem till mig fixa oss och äta middag. Axwell kom runt sju också. Åtta tåget in till stan mot Lion bar för att föra lite. Sedan drog vi till Aveny där Vickans skiva var. Jag hade en superrolig kväll, dansade så fötterna värkte, skrattade som bara den och ja hade svinkul helt enkelt! Dock fick vi vänta till fem tåget, så vi drog till Donken och åt. Jag höll mig med Edie, Challe och Damian. Slumrade till lite och vips så var det dags att gå till tåget. Kom hem tjugo i sju.
Imorse mådde jag pissdåligt. Usch. Men aa vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0