hello

Hann inte blogga något igår, men tänkte berätta om min dag innan Avicii.
Vaknade upp ute hos pappa, efter frukost och så körde han mig ut till Herrhamra, jag tog en sväng i ridhuset på Cosmo, hon var superduktig men pigg och stark som vanligt så fick skavsår på fingrarna.. Åkte sedan hem och gjorde mig i ordning för halv fem kom Erica och hämtade mig med Hanna och Kajsa och vi åkte in till gamla stan och åt mat, sedan mot globen där Avicii spelade, jag hade så himla kul, dansade jättemycket och ja de var ett minne för livet! Donken på vägen hem såklart ;) Kom hem fyra och däckade på en gång i min sköna säng.
.
Nu ska jag ta en sväng runt ringvägen med frugan, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0