Harry Potter

Är inne på min andra Potter film nu, fetttttt bra alltså! Borde egentligen plugga, jag ska göra de, sen, typ. Ska ut och spring sen när pappa kommit hem också, ska bli skönt.
.
Fick en kommentar igår som jag lite snabbt tänkte svara på. Det handlade om det som hände på Amandas fest. Detta är väl inget hemligt och jag står för det jag gjort även om jag ångrar det något sjukligt mycket. Men till dig som skrev kommentaren, tror du inte att jag skyller de på mig själv? I 287 dagar har de varit på mitt huvud, vissa dagar mer och andra mindre. Jag har mått så sjukt dåligt över detta i snart ett år, jag har fått mitt straff för det som hände. Jag är mer än människa, vi gör misstag och vi får stå vårt kast för det.
tack och hej leverpastej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0