-

Snyggaste killen du vet i nynäs?
Snyggaste killen i din skola?
Vem skulle du vilja ligga med i nynäs om du fick välja än kille, skit i om han han brud eller inte, lek bara med tanken ;) skulle va kul att veta

hmm, snyggaste killen i nynäs.. det måste nog faktiskt vara Erik 
Snyggaste killen i min skola vinner nog Adde!
Kluriga frågor detta, jag känner ju de flesta i denna stad, dom har varit med som vänner i mitt liv för länge, så finns inte många man vill ner i den grytan med. Så om det ska vara någon så är det väl antingen någon jag inte känner, eller inte känner så bra eller någon jag redan vart med, typ. Finns väl några man e sugen på liksom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0