STUDENTEN 2012

Det var den bästa dagen i helt mitt liv!!! Jag har nog aldrig varit så lycklig och glad. Min klass är så otroligt bra, världens bästa människor!
.
Dagen började klockan fem på morgonen, trots att jag hade 2,5 timma på mig lyckades jag komma försent.. Menmen, fint folk kommer alltid sent eller vad säger man ;)
Väl hos Simon åt vi frukost, drack champange, pratade och jag höll tal. Ni anar inte hur nervös jag var innan jag skulle tala, skakade som ett asplöv.
Vidare till skolan, mina fötter dog och det var lite segt mellan fotningen och tills vi skulle in i matis.
I matis bjöds det på tre olika mackor, och dom tyckte vi inte skulle bli för fulla JA MEN BJUD PÅ MER MAT DÅ! Det sjöngs och stipendier delades ut.
Sen kom det vi alla väntat på, utspringet. Alla stod i entren och var helt galna. Så öppnade dom dörrarna, vilken känsla det var. HELT SJUKT!!!
Kramade alla och letade sedan reda på familjen. Efter att man hälsat osv bytte jag om och hoppade upp på flaket där asllt redan var igång så det var bara att haka på. VÄRLDENS BÄSTA KLASS!!! Alla gick all in, det var det bästa jag gjort i hela mitt liv!!!Musiken dunka på, alla sjöng, hoppade, dansade, sprutade alkohol och ja, det var helt perfekt!!!
Efter flaket badade vi i hamnen och sedan åkte jag till Djursnäs på min mottagning. Fick massa fina saker. Tack till alla er som firade mig!!!
In till nynäs vid åtta, drog till Boog där vissa i klassen var, vi förade och spelade kubb. Uppvärmning tikl Bedarö dit vi drog runt tio. Väl där dansade jag järnet med klassen, så underbart kul. Åh va jag kommer sakna dom... Kvällen avslutades för tidigt men annars var den kanon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0