Jobba ute och regn

Förutom att det känns som om man kissat på sig, det blir kallt och man blöter ner hela bilden så är det rätt mysigt. Vi är strax klara inför Gotland runt och imorgon börjar tv4 sända live där ifrån vi jobbar. Kanske får vara med, vem vet ;)
.
Sitter ute hos pappa och vi fick ström avbrott... mitt i det spännande i sagan om konungens återkomst.. blir man glad eller. FML.
.
Jag har verkligen inget kul att berätta om veckodagarna, går upp tjugo över fyra, jobbar, kommer hem, tränar och sedan somnar jag innan tio. Man har inget liv.
Jag saknar min älskling så mycket att jag nästan dör. Det är så längesen vi sågs och du är så långt ifrån mig... Det värker i mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0