Jag är inte levande

Fybubblan vad jag mår, detta är det värsta jag vart med om. Jag har inte varit så där full på jag vet inte hur länge! Spydde som satan efter att jag ätit pommes, lika bra var väl det för annars hade jag mått ännu mer piss. Tågresan hem var så otroligt lång, jag trodde aldrig jag skulle komma hem.
.
Men slut på det äckliga nu. Om vi bortser från det så hade jag en kanon kväll! Fick skjus till Natta där vi förade och fixade oss, tog nio tåget in till stan. Vi höll på att kissa på oss, alltså värsta kissmärtan jag känt! Så vi kutade upp på toan där vi sedan mött upp Emma som tog studenten! Vidare till Nype och jag måste säga att det är det bästa stället jag varit på i stan, olika dansgolv med bra musik, helt ok priser och bra folk! Stötte på Freppan där inne och det var ju trevligt. Fick för många shotar av killar så det var därför det slutade så illa för mig. Varför sa jag inte nej?! Så otroligt dumt.
.
Men nu ska jag äta jordgubbar, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0