If you snooze you lose

- En bra mening helt enkelt. 
.
Igår mötte jag upp Benny och Jed, vi åt på arena och sen gick vi till Jed dit Strömwall, Englund, Viktor och två till kom. Jag har öppnat en ny affärsgrej "Agnes hår och klipp", Jed var min första kund och han blev tätt följd utav Stömwall. Det vart bra faktiskt, så nu ska dom komma till mig varje gång dom måste klippas hahaha, soft med kunder ;). Sedan började vi kröka, eller aa dom hade redan börjat men jag fick inte förns jag klippt klart haha. Vi kollade klart matchen och mina älsklingar vann såklart! Sedan drog vi till Sjökrogen där massa människor var. Jag hade jättekul! Grabbarna är riktigt bra. Efter det drog vi till Jed på efterfest, dansade på som bara den, vid halv sex kom jag innanför dörren och somnade som en stock.
.
Min hemgång var ganska rolig, jag var rätt rund om fötterna så jag lekte lite på via hahaha... hoppade hage, gungade, klättrde och lite så innan jag styrde hemåt. Efterbliven, varför ens haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0