Fredagen

Alltså sjukaste kvällen, mitt minne börjar sakta men säkert komma tillbaka nu. Vi tar det i ordning
1, Nype var en labyrint, vi gick runt i cirklar i början.
2, Alla tre blev packade som fan hur fort som helst
3, Vi träffade massa olika killar som jag nu såg på mobilen att jag fotat hahaha. Jag kommer inte ens ihåg att vi träffade dom, vilka dom nu än är.
4, Jag tappade bort Emma och Natta och hamnade med en kille som snodde öl till mig och bjöd mig på en shot som jag gav till en annan tjej för att jag var för full.
5, Emma och jag höll upp natta mellan våra armar på vägen mot tåget.
6, Ett gäng tjejer satt och sjöng euphoria jättefalskt på tåget så jag fick spunkt och sjöng emot dom ett snäpp snyggare då jag faktiskt kan sjunga haha. Dom kom sedan fram och ba "ville ni något eller" då började jag sjunga igen och då började dom snacka som vanligt med oss, wtffffff.
.
Dagen efter hittade jag min bh som var oöppnad, hur fasiken tog jag av mig den ens?
Fick ett sms igår av en kille jag inte hade numret till, som frågade hur jag mådde idag. Efter en lång diskussion kom minnet tillbaka. Ett gäng grabbar hade klivit ur en taxi och en sa"ta hem henne", då Natta hängde mellan vårar armar, jag började pratade med honom och kom fram till att han hade ett sommarställe i Nynäshamn och då hade gett han mitt nummer. hahaha kaos.
Men en grym kväll ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0