Visa mig att jag faktiskt fortfarande är mänsklig

- låt mig få känna igen.
.
Lät han in, lät han ta 
Jag lät dig gå, sväva på moln
Tills han slet mig i stycken, spotta på mina sår
Men ser det ut som om jag sörjer dig
Mer som om jag höjer dig
.
För jag kommer aldrig låta dig få se mig svag 
Jag gråter ba i regnet 
Super stolt, han vill veta vad jag tänker 
Men baby om det ändå var så enkelt
Men varför vill du stå med mig i regnet
Varför vill du riva ner mitt stängsel?
.
Ensam men stark, det är sån jag blev
Litar inte på någon och allt är honoms fel
Jag gav dig flera chanser, men det tog mig ingenstans 
Så sluta tro du vet för mig, det hjälper mig inte alls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0