Sjukis

Vaknade med feber imorse, så fick ringa och sjukanmäla mig sedan somnade jag om. Runt ett kom min fina Elin till mig, ÄNTLIGEN fick jag träffa henne! Så himla kul, vi gick till handelsbanken eftersom båda lyckats spärra sitt kort. Jag skrev in min iphone kod tre gången i en affär... smart ändå. Sedan gick vi en promenad och pratade om allt. Förutom att hon är kalas skoj så är hon så bra, hon förstår mig på ett sätt som inte många andra gör. Linda plockade upp oss och vi for till Ica och köpte fika och for sedan till Ringvägen. Supermysigt, dom är underbara, massa skratt. Sedan åkte jag och träffade C, pratade och slogs lite, aa det vanliga. Nu ska jag se VD, sen sova. 
.
och ja, jag trotsade min feber idag. Ville verkligen träffa flickorna så det fick bli så. Inte jättesmart för nu känner jag mig nästan sämre. MEN DET VAR VÄRT DET! :)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0