Punkt slut

Alla är fittor, jag är en fitta, det är bara så det är, det vet ni också. Vänner som egentligen inte är ens vänner, vad är det för stil? Trots att de varit eller är ens närmsta så pissar de på en, trots det så ställer jag upp. Måste sluta med det, jag måste stå på mig själv mer. Jag är också en fitta, en total heartbreaker, något jag inte finner en väg ur. Jag känner aldrig något, och tro mig jag försöker verkligen känna, men det finns inget. Allt som hände förra året biter sig fast i mig. Varför tänker man inte, bryr sig inte i vissa stunder? Jag kan vara stänga av ibland, strunta i allt och alla och bara köra. Fattar inte hur jag gör eller varför jag gör det.. Jag avskyr mig själv ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0