Otrevlig personal, inte okej, hon fick höra sitt!

Idag på jobbet for vi till Ica. När jag står och ska betala med kort så medges det ej två gånger, så Karin och Amanda gick innan mig medans jag gick in på min bank för att kolla satt jag verkligen hade pengar. Vilket jag verkligen hade, så jag visade kassörskan luren med min internetbank. Hon måste ju vid detta lag fatta att det är fel på deras maskin. Så jag säger kan inte du dra kortet då. Hon säger nej, fast vi alla vet att det går att göra så om inte kortgrejen funkar som den ska. Svinotrevlig, som om jag försökte sno det där. Vid detta lag kokade jag, jag har ett sånt himla temprament, blir jag arg så blir jag verkligen arg och sånt där tål jag inte! Personal ska vara trevliga, annars ska dom banne mig inte jobba! Så innan jag vände på klacken drog jag till med "Tack för att du hjälpte mig att lösa problemt som var erat fel. Byt din jävla attityd mot kunder. Skit affär". hahahaa, mitt hjärta slog i hundra och jag ville bara säga ett och annat till. Men kände att det räckte, vi hade ganska mycket publik dessutom. Men självklart vände jag mig om när jag kommit en bit och spände ögonen i henne.
hahahaha, alltså vad är mitt problem när jag blir arg? Det total svartnar och jag kan slänga ur mig allt möjligt. Det är sjukt. Måste skaffa mig en längre stubin!

Kommentarer
Postat av: Anonym

På vår Ica-affär går de inte sen vi bytt system! Sorry

Svar: jag var inte i nynäs, men det var ju tokig, det bör ni ju fixa. :)
agnesericsson.blogg.se

2012-07-03 @ 12:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0