Ledsen för dålig update

Bloggappen funkar inte som de flesta vet och min dator har varit hos pappa.
.
Min helg har varit perfekt, precis som det senaste helgerna. I fredags så förade jag, Natta, Rebecca, Kajsa och Amanda hos mig. Vid tio åkte vi till Filip, haha svinlångt från mig men ändå. Jag och Rebecca hade ingen dricka så vi drog till Aya, träffade folk osv. Efter Aya drog jag till Thomas med folk på efterfest, det var soft, dom är bra dom. Fick skjus hem vid fem ungefär. 
.
Igår låg jag i sängen tills Benny tvingade upp mig, han och Engis hämtade mig så åkte vi till ute tennisbanorna där deras vänner spelade turnering. Efter det drog jag hem, duschade och så, sedan gick jag upp till Nisse där hon var. Efter förning drog vi till Aya där det var massa folk, kvällen var riktigt bra. Jag hade superkul och Benny är bäst! Bara så ni vet, en riktigt bra kille.
.
Nej nu har jag inte tid att blogg mer, ska kolla finalen, HEJA SPANIEN!! På med min Torres tröja sen kör vi, kom igen nu älskade lag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0