Latmask

Förstå ni hur lat man är när man inte ens orkar blogg? Det är ju sjukt, måste skärpa mig lite. 
.
Men nu tar vi ikapp lite utav mitt otroligt intressanta liv. Vi börjar med bussresan hem ifrån Kil. Den.var.pain. Jag försökte titta på Grey's, så sitter det en hårrockar kille några rader bak och pratar om ozzy konsert och hur man ska klä sig när man är hårdrockare, HUR HÖGT SOM HELST. Jag fick spunk. Sen började en unge skrika och den slutade ju aldrig. När de äntligen klivit av och jag får sitta själv så sätter sig en kille framför mig som luktar svett. Vad är det för fel på folk?!?!?! Sen på tåget satte sig en alkis vid mig och skulle prata och det värsta som finns är ju när folk försöker prata med en när man lyssnar på musik. 
.
Väl hemma drog jag i mig 1 cider och 3 öl på en kvart (det behövdes) och sprang sedan ner till Aya där Benny och grabbarna grus var. Det var en soft kväll, den slutade dock mindre bra men Benny räddade mig och jag somnade sött hos honom. :)
.
bilder kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0