It's Friday baby!

Igår låg jag och kollade Grey's igen, tills jag beslöt mig för att städa mitt rum. Jag hann halvägs, jag fattar inte hur jag kan stöka ner så mycket och varför har jag så mycket kläder?! Rensade bort massa. (y) Sedan var det dags att fixa sig. Efter det drog jag till Hanna men stannade bara ett tag för Amanda kom och hämtade mig i sin superbil, den är fet! Vi drog ner till hamnen vilket sög lite så jag drog till Aya med Jocke och Lukas, där var det massa folk och jag hade superkul. Drog med Marcus på efterfest hos Wobert och vart svinpackad. Runt fyra bar det av hemåt. En bra Fredag! Nu ska jag städa klart sedan fixa mig och dra till Jossan, det blir en repris på igår tror jag! Weeeeey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0