Friday

Jag avskyr att blogg appen inte funkar, sitter inte vid datorn längre. Död på er app!
.
I fredags gick jag över till Benny och städade det sista, sedan gick jag hem fixade mig och lite sånt drog till Benny igen dit Elin, Amanda och Steffi kom. Jag fick ju Benny nycklar så lånade hans place lite :) Vi förade, körde lekar och det var riktigt roligt, det är så fina människor det där! Vid halv elva drog vi till Aya och där söp vi vidare. När aya stängde hamnade jag i en diskussion som aldrig tog slut och det slutade med dom elakaste orden. Förstår inte att en person som älskat en kan säga så. Så denna låt har varit min idag "Han har bränt alla tänkbara broar, han har sänkt alla möjliga skepp, han har kallat dig äckliga hora, han har till och med spräckt din läpp. Han har alltid humör som en åskkur, blir han arg ser han rött som ett stoppljus. Hela världen vet att hans sista chans är bränd"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0