Buuuurp

- jag rapar hela tiden, är det fräscht eller. Vilken kvinna!! . Igår spenderade jag hela kvällen med min fina vän Hanna. Först grillade hon, jag och jossan hos henne. Efter en timma och efter ett samtal med min pappa fick jag fjutt på det och maten blev kalas! Efter det rörde vi oss ner till hamnen där det faktiskt inte var allt för kul, så vi satte kosan mot aya, dit mer och mer folk drog. Vid tolv drog vi till Boog, men inge höjdare folk så Hanna och jag tog gb-gubben och traskade vidare. Släppte av henne i centrum där jag stötte på den gamle räven Adde. Det var trevligt ska ni veta! . Nu blir det serier tills kvällen börjar närma sig, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0