Aya levererar

- enligt mig. 
Igår kom Hanna till mig runt fem och vi grillade och fixade iordning oss. Vid halv åtta var vi äntligen klara efter ett och annat gnäll över att man inte har kläder fast man egentligen har tusen st. Varför är det alltid så? Man har inget att ha på sig fast man har massa kläder, idiotiskt! Sedan gick vi över till Benny där tio grabbar satt och drack öl. Men dom dröjde så länge så vi drog till Aya där folket började rulla in och till slut var det en lång kö. Jag hade så himla kul, som vanligt så var jag överallt. Tappade bort mina vänner, hittade nya, tappade bort dom, hittade ny och så höll det på tills jag hittade Tove. Hemgången var galen, en snubbe sa en elak sak till min vän och jag tror alltid att jag är rambo när jag är onykter så fram till honom for jag och skällde ut honom efter noter. Sedan skicka han sms till mig och då vände jag mig och skulle vänta in honom hahahaha crazy brud, jag måste lugna ner mig när jag fått alkohol i kroppen alltså. 
Efter att sagt nej till en efterfest för att jag inte orkade somnade jag sött i min säng. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0