Vampire Diaries!

Jag får rysningar hela tiden! Det är så sjukt bra, jag kan inte sluta kolla. Tog en lite paus nu dock, måste ju uppdatera er ;)
.
Efter skolan idag drog jag gick friskcenter och sprang en halvtimma sen körde jag mage och axlar. Sedan skynda mig hem för att försöka hinna med tre bussen ut till pappa som självklart susade förbi mig när jag var 50 m ifrån busshållplatsen. Så papi hämtade mig vid fem, vi övade backning så nu känns det bra med backningen.
.
Jag har världens bästa och knäppaste pappa och lillebror. Från ingenstans ställer sig pappa och boxas i luften, och Kalle börjar nynna hur högt som helst när alla vi är i köket och han är själv i vardags rummet. Massa kärlek!
Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0