Svar på frågestund

Har du haft sex 2012? Si
Största misstaget du någonsin gjort?  hmm svår fråga, men måste nog säga, sårat en jag älskade.
Bästa killen du dejtat/ varit tillsammans med? Marcus Hellman
Tycker du att Nynäshamns gymnasium är bra? Vissa lärare är ju helt bäng i skallen, men annars är skolan kanon, jag trivs otroligt bra där och min klass är den bästa.
Vem är din bästa tjej och kill kompis? :) Min bästa tjejvän är min mamma, hon vet exakt allt om mig. Min bästa killvän är nog Andreas Hjort-Fresk.
Vem är du? Ja, vem fan är jag? hähäh zangano
Hur många har du haft sex med? (svara ärligt) elva
Är sex det bästa du vet? inte det bästa kanske, men det ligger helt klart på topp tre ;)
Brukar du pilla dig mellan tårna? Jag brukar alltid göra det.. det är liksom skönt när det kittlas till! Varje dag, exakt hela tiden, det är så otroligt skönt
Vad ska du tatuera? En skorpion på högra skulderbladet
Vad har du för skostorlek? 37-38
Äger du någon onepiece? nja, ziperall men det är väl typ samma sak. Student 2012 står det på den
Vart ska du åka på studentresa? Det har vi inte bestämt än
Trivs du i din skola? Jag trivs superbra, vissa lärare är rolig och min klass är underbar, går inte att inte trivas.
Vad är dina favoritkläder? hmm, bra fråga. Jag tycker om skjortor, det är alltid det jag kollar mest på när jag shoppar, men har för många så får hålla fingrarna i styr hela tiden
Hur tror du ditt liv kommer bli i framtiden, vad strävar du mot? Jag vet inte hur mitt liv kommer bli, men jag hoppas på att jag har en man, bor i ett hus i Danderyd med 3 barn, gott om pengar, jobb som arkitekt och att alla nära och kära finns kvar i mitt liv.
Är du kär i någon just nu? Nej, det är jag inte. Saknar dock känslan att se på en person och få fjärilar i magen och vara nykär och personen är kär tillbaka ni vet. Det är ju den bästa känslan!
Barfota eller strumpor på morgonen när du kliver upp? strumpor, jag kan inte gå utan det är så obehagligt
Har du någon piercing någonstans eller vill du ta, i så fall vart? Nej, ingenstans. Jag skulle vilja ha i öronen och naveln men jag orkar inte ta.
Vad är det äckligaste du vet? ormar, dom har ju för tusan ingen ryggrad, dom bara ringlar sig fram. Det är vidrigt, äckligt blä och usch!
Bada eller sola? Jag är mer en bad person, men jag vill ju vara brun så jag solar mer ändå.
Vad sover du med för täcke? Vintern duntäcke, sommaren vanligt
Bada badkar eller duscha? Bada är ju otroligt skönt och avlappnande, men duscha är enklast
Bo i storstad eller i en mindre by?  Skärgårds stad :)
Skulle du vilja köpa/ha egen häst? Ja, det skulle jag. Dock skulle jag behöva dela med någon för jag skulle aldrig hinna med en egen häst
Skulle du vilja bo på en stor hästgård? Ja, det är ju en dröm.
Saknar du fortfarande jesper lind? Saknar och saknar, jag tänker tillbaka på vår tid ibland. Men det gör jag med alla min ex, man har ju varit kär och det är inget man glömmer bara för att det tar slut.
Tror du jorden går under i år? Nej, jorden ska alltid gå under säger dom här knasiga människorna och den har aldrig gjort det. Såklart den kommer gå under någon gång som vi håller på men inte på några 100 år.
Drömresemål? Jag skulle vilja åka till Afrika, se alla djuren och hjälpa till med barnen.
Drömyrke? Hmm, jag skulle ju vilja hålla på med hästhoppning på proffsnivå men det är ju bara en dröm.
När ska du ta körkort? Det är hemligt, men snart ;)
Vem är din absolut bästa vän? Det är min mamma.
Hur ser du på dig själv? Jadu, jag ser mig själv som en rätt stark person, efter allt jag gått igenom, svåra år i grundskolan och allt så har jag vuxit så himla mycket, jag är starkare än jag någonsin vart, jag bryr mig inte om vad andra säger om mig för jag vet själv vad som är sant och det är det enda som betyder något. Sen ser jag mig själv som en snäll och glad person.
Har du legat med Matte Wallenbr0? Tyvärr.
Trivs du i din skola? Ja, superbra!
Vad är de sämsta/bästa med den? Det sämsta är vissa av lärarna som är lite knas i bollen. Det bästa är dom bra lärarna, vännerna och klassen.
Något som du ångrar att du INTE gjorde? Finns väl rätt mycket jag ångrar att jag inte gjorde. Men som exempel så ångrar jag att jag inte träffade min mormor mer, jag hade massa chanser att åka upp till henne men jag tog dem inte, och nu är det försent.
Hur skulle du beskriva dig själv? Såna här frågor är svåra för jag vill inte låta som om jag tycker att jag är bäst i världen, vilket väldigt många kan tycka. Men så som jag är nu så är jag en väldigt glad person, alla mina sorgsna dagar och all skit man fått under åren har gjort mig väldigt stark, jag bryr mig inte längre om vad folk tycker och tänker om mig, vill dom verkligen tycka negativa saker så får dom göra det, det är ju bara jobbigt för dem. Jag gillar att skratta, ofta åt mina egna skämt, jag menar dom är ju svinroliga det måste ni väl ändå förstå ;) Sen har jag fått beskrivningen som energiknippa och glädjespridare, förhoppningsvis så stämmer det :) Sen är jag riktigt envis, vilket kan vara både negativt och positivt.
Har du haft sex 2012? Si

Största misstaget du någonsin gjort? hmm svår fråga, men måste nog säga, sårat en jag älskade.

Bästa killen du dejtat/ varit tillsammans med? Marcus Hellman
Uppe i Norrbo

Tycker du att Nynäshamns gymnasium är bra? Vissa lärare är ju helt bäng i skallen, men annars är skolan kanon, jag trivs otroligt bra där och min klass är den bästa.
Katalogen för Nynäshamns Gymnasium

Vem är din bästa tjej och kill kompis? :) Min bästa tjejvän är min mamma, hon vet exakt allt om mig. Min bästa killvän är nog Andreas Hjort-Fresk.



Vem är du? Lär dig läsa :)

Är sex det bästa du vet? inte det bästa kanske, men det ligger helt klart på topp tre ;)

Brukar du pilla dig mellan tårna? Jag brukar alltid göra det.. det är liksom skönt när det kittlas till! Varje dag, exakt hela tiden, det är så otroligt skönt

Vad ska du tatuera? En skorpion på högra skulderbladet

Vad har du för skostorlek? 37-38

Äger du någon onepiece? nja, ziperall men det är väl typ samma sak. Student 2012 står det på den

Vart ska du åka på studentresa? Det har vi inte bestämt än

Trivs du i din skola? Jag trivs superbra, vissa lärare är rolig och min klass är underbar, går inte att inte trivas.

Vad är dina favoritkläder? hmm, bra fråga. Jag tycker om skjortor, det är alltid det jag kollar mest på när jag shoppar, men har för många så får hålla fingrarna i styr hela tiden


Hur tror du ditt liv kommer bli i framtiden, vad strävar du mot? Jag vet inte hur mitt liv kommer bli, men jag hoppas på att jag har en man, bor i ett hus i Danderyd med 3 barn, gott om pengar, jobb som arkitekt och att alla nära och kära finns kvar i mitt liv.

Är du kär i någon just nu? Nej, det är jag inte. Saknar dock känslan att se på en person och få fjärilar i magen och vara nykär och personen är kär tillbaka ni vet. Det är ju den bästa känslan! Känns dock inte som om jag kan bli kär längre.

Barfota eller strumpor på morgonen när du kliver upp? strumpor, jag kan inte gå utan det är så obehagligt

Har du någon piercing någonstans eller vill du ta, i så fall vart? Nej, ingenstans. Jag skulle vilja ha i öronen och naveln men jag orkar inte ta.

Vad är det äckligaste du vet? ormar, dom har ju för tusan ingen ryggrad, dom bara ringlar sig fram. Det är vidrigt, äckligt blä och usch!

Bada eller sola? Jag är mer en bad person, men jag vill ju vara brun så jag solar mer ändå.


Vad sover du med för täcke? Vintern duntäcke, sommaren vanligt

Bada badkar eller duscha? Bada är ju otroligt skönt och avlappnande, men duscha är enklast

Bo i storstad eller i en mindre by? Skärgårds stad :)

Skulle du vilja köpa/ha egen häst? Ja, det skulle jag. Dock skulle jag behöva dela med någon för jag skulle aldrig hinna med en egen häst


Skulle du vilja bo på en stor hästgård? Ja, det är ju en dröm.

Saknar du fortfarande jesper lind? Saknar och saknar, jag tänker tillbaka på vår tid ibland. Men det gör jag med alla min ex, man har ju varit kär och det är inget man glömmer bara för att det tar slut.

Tror du jorden går under i år? Nej, jorden ska alltid gå under säger dom här knasiga människorna och den har aldrig gjort det. Såklart den kommer gå under någon gång som vi håller på men inte på några 100 år.

Drömresemål? Jag skulle vilja åka till Afrika, se alla djuren och hjälpa till med barnen.

Drömyrke? Hmm, jag skulle ju vilja hålla på med hästhoppning på proffsnivå men det är ju bara en dröm.

När ska du ta körkort? Det är hemligt, men snart ;)

Vem är din absolut bästa vän? Det är min mamma.


Hur ser du på dig själv? Jadu, jag ser mig själv som en rätt stark person, efter allt jag gått igenom, svåra år i grundskolan och allt så har jag vuxit så himla mycket, jag är starkare än jag någonsin vart, jag bryr mig inte om vad andra säger om mig för jag vet själv vad som är sant och det är det enda som betyder något. Sen ser jag mig själv som en snäll och glad person.


Vad är de sämsta/bästa med Nynäshamns gymnasium? Det sämsta är vissa av lärarna som är lite knas i bollen. Det bästa är dom bra lärarna, vännerna och klassen.

Något som du ångrar att du INTE gjorde? Finns väl rätt mycket jag ångrar att jag inte gjorde. Men som exempel så ångrar jag att jag inte träffade min mormor mer, jag hade massa chanser att åka upp till henne men jag tog dem inte, och nu är det försent.


Hur skulle du beskriva dig själv? Såna här frågor är svåra för jag vill inte låta som om jag tycker att jag är bäst i världen, vilket väldigt många kan tycka. Men så som jag är nu så är jag en väldigt glad person, alla mina sorgsna dagar och all skit man fått under åren har gjort mig väldigt stark, jag bryr mig inte längre om vad folk tycker och tänker om mig, vill dom verkligen tycka negativa saker så får dom göra det, det är ju bara jobbigt för dem. Jag gillar att skratta, ofta åt mina egna skämt, jag menar dom är ju svinroliga det måste ni väl ändå förstå ;) Sen har jag fått beskrivningen som energiknippa och glädjespridare, förhoppningsvis så stämmer det :) Sen är jag riktigt envis, vilket kan vara både negativt och positivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0