Skulle shoppat men nehe

Dumma Adde, man kan inte bestämma med mig att man ska åka till Nacka och shoppa sen när den stora dagen kommit så vill man åka till Haninge. Jag menar Haninge?! Skämtar grabben eller, ni flickor ni måste ju hålla med mig. Vad är grejen, jag vart deppig på en gång. Skit också!!
Men som tur är kommer Danni som en räddare i nöden, så snart tar vi bilen ut till Herrhammra för att rida :D Jag e lycklig igen! Äntligen ska jag få rida, har längtat efter att få sitta upp på en häst rygg och komma bort sen terminen slutade.
Ni som inte rider kommer aldrig förstå den här känslan, när man sitter upp på en häst hamnar man i en helt annan värld, världens bästa världen där inga onda tankar kan komma åt en, man är bara lycklig. Världens bästa djur och världens bästa känsla!
Världens sötaste, finaste, vackraste, underbaste häst. Min saknade är så otroligt stor, och den gör så ont. Detta var min bästavän i 1,5 år. Att bara sluta efter det, aldrig mer se han, förstår ni min känsla?
Jag saknar han så det gör ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0