Mys i Danderyd

Igår gick jag upp nio för att åka till stallet med Danni, vi red, det gick helt ok. Det blir bättre, jag börjar hitta knapparna på fröken Cosmo :) Sedan direkt hem duscha och sedan fara iväg till mina kusiner i Danderyd.
.
På motorvägen så skulle jag köra om en bil, när jag är påväg om så utmanar han mig. Han ökade farten, och envis som jag är så skulle jag ju om, så jag drog plattan i mattan och vann i bara 160km/h hahaha.... IDIOT.
.
Väl framme så åkte jag och handla med min moster sedan laga vi alla mat i köket och dansade till musiken, haha underbara släkt! Blev trerätters och jag hamnade i matkoma efter, sedan spelade vi spel och kollade Vampire Diaries. Fick supergod frukost idag och sedan bar det av hemåt.
.
Nu ska jag dra och träna, vi hörs sen kanske. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0